Αρχική / Τελευταίες Εξελίξεις / 14 νέες ΤΟΜΥ στην 2η Υγειονομική Περιφέρεια

14 νέες ΤΟΜΥ στην 2η Υγειονομική Περιφέρεια

Με απόφαση του υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια, δημιουργούνται 14 νέες Τοπικές Μονάδες Υγείας στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου (2η Υγειονομική Περιφέρεια), στις οποίες προβλέπεται να προσληφθούν για την στελέχωσή τους, 168 ιατροί, νοσηλευτές και επιστήμονες λοιπών επαγγελμάτων.

Σύμφωνα με την απόφαση που αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, βασική προϋπόθεση είναι η ανταπόκριση για την κάλυψη των προβλεπόμενων θέσεων, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της δωρεάν και καθολικής υγειονομικής κάλυψης του πληθυσμού ευθύνης τους.

Ο συνολικός προϋπολογισμός για τη δημιουργία των νέων ΤΟΜΥ ανέρχεται στα 12.852.000 ευρώ και θα καλυφθεί με εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους.

Παρά τις δηλώσεις για νέο σχέδιο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας και για κατάργηση των ΤΟΜΥ, η νέα κυβέρνηση φαίνεται ότι αλλάζει πορεία και φροντίζει για την επέκταση του υπάρχοντος σχεδιασμού.

Δείτε την απόφαση εδώ.

Check Also

Μάριος Θεμιστοκλέους: «Μέσα στους επόμενους μήνες ενισχύεται το ΕΚΑΒ με επιπλέον 250 νέα ασθενοφόρα»

Ο Υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «ΣΚΑΪ» αναφέρθηκε στην ανάπτυξη δικτύου ανακουφιστικής …