Αρχική / Τελευταίες Εξελίξεις / «Όλα καλά» με την Τρόικα λέει το Υπουργείο

«Όλα καλά» με την Τρόικα λέει το Υπουργείο

Σε καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του υπουργού Υγείας, Ανδρέα Ξανθού και του αναπληρωτή υπουργού, Παύλου Πολάκη με τους επικεφαλής των «θεσμών». Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, «πό τους εκπροσώπους των δανειστών αναγνωρίστηκε η πολύ σημαντική πρόοδος στην προώθηση των αναγκαίων μεταρρυθμίσεων στο Σύστημα Υγείας και εκφράστηκε η ανάγκη να συνεχιστούν οι διαρθρωτικές αλλαγές που είναι σε εξέλιξη (ΠΦΥ, κεντρικές προμήθειες, αξιολόγηση, διαπραγμάτευση φαρμάκων, θεραπευτικά πρωτόκολλα, ηλεκτρονική διακυβέρνηση κλπ). Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας τόνισε ότι ο στόχος των αλλαγών αυτών είναι η καθολική, ισότιμη και ποιοτική φροντίδα υγείας και ταυτόχρονα η ορθολογικότερη διαχείριση των πόρων και η βιωσιμότητα του Δημόσιου Συστήματος Υγείας».

Check Also

Μάριος Θεμιστοκλέους: «Μέσα στους επόμενους μήνες ενισχύεται το ΕΚΑΒ με επιπλέον 250 νέα ασθενοφόρα»

Ο Υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «ΣΚΑΪ» αναφέρθηκε στην ανάπτυξη δικτύου ανακουφιστικής …