Αρχική / Τελευταίες Εξελίξεις / ΕΣΥ / Ασάφεια και καθυστερήσεις στο θέμα των διορισμών στα ΤΕΠ

Ασάφεια και καθυστερήσεις στο θέμα των διορισμών στα ΤΕΠ

Με επιστολή του προς τον υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών ζητά να επιταχυνθούν οι διαδικασίες πλήρωσης των θέσεων ΤΕΠ στην 1η και 2η ΥΠΕ.

Στην επιστολή επισημαίνεται ότι τις τελευταίες ημέρες πολλοί γιατροί απευθύνθηκαν στον ΙΣΑ με έκδηλη αβεβαιότητα και αγωνία γιατί, ενώ συμμετείχαν στη διαδικασία πλήρωσης θέσεων ιατρών κλάδου ΕΣΥ σε ΤΕΠ της 1ης ή 2ης ΥΠΕ, παρατηρείται μία χρονοτριβή και υπάρχει ασάφεια ως προς το διορισμό τους.

Ο ΙΣΑ καταλήγει επισημαίνοντας ότι η νομιμότητα των διαδικασιών είναι και πρέπει να είναι το πρώτιστο μέλημα όλων, ωστόσο ζητά την άμεση παρέμβασή του Υπουργού Υγείας ώστε οι διαδικασίες να ολοκληρωθούν άμεσα.

Check Also

ΣΦΕΕ: Ευχαριστήρια επιστολή σε Γεωργιάδη για τη συνεισφορά του στην Οδηγία περί αστικών λυμάτων

Ευχαριστήρια επιστολή έστειλε ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος στον Υπουργό Υγείας λόγω της σημαντικής συμβολής …