Παρουσία του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 2 Ιουλίου, η ορκωμοσία 49 νέων νοσηλευτών στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός». Παρών στην εκδήλωση ήταν ο Διοικητής του Νοσοκομείου Αναστάσιος Γρηγορόπουλος. Σημειώνεται ότι το σύνολο του νοσηλευτικού προσωπικού που έχει εγκριθεί για το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» είναι 88 θέσεις. Μέσα στο καλοκαίρι, θα γίνει η αναπλήρωση των θέσεων για όσους δεν αποδέχτηκαν τον …
Περισσότερα »
Health Update Health Update