O Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σχολίασε τις αντιδράσεις που προέκυψαν κατά τη χθεσινή τελετή εγκαινίων στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν», ενώ αναφέρθηκε και στα μέχρι στιγμής δεδομένα από τη λειτουργία της δωρεάν τηλεφωνικής γραμμής 1566, μιλώντας το πρωί στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» στον ΑΝΤ1 και τους δημοσιογράφους Παναγιώτη Στάθη και Άννα Λιβαθυνού.
Σχετικά με τις αντιδράσεις κατά τα εγκαίνια στο ΠΓΝ «Αττικόν», ο Υπουργός Υγείας σχολίασε: «Σε ένα νοσοκομείο που έχει 2.150 εργαζόμενους, μαζεύτηκαν στην είσοδο περίπου 100 άτομα μετά από μία πολύ μεγάλη κινητοποίηση του ΚΚΕ, εν όψει της επισκέψεως του Πρωθυπουργού. Από τα 100 άτομα, το πολύ οι 40 να ήταν από το νοσοκομείο, όλοι οι υπόλοιποι ήταν από το Εργατικό Κέντρο. Αυτές είναι πολλές αντιδράσεις;».
«Δαπανήσαμε 2.600.000 ευρώ για το ΤΕΠ στο ‘Αττικόν’, που είναι το νοσοκομείο με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην Ελλάδα. Για ποιον λόγο; Για να δώσουμε στους ασθενείς τη δυνατότητα να μην ταλαιπωρούνται. Όταν πήγαινε ο κόσμος μέχρι σήμερα, μπορούσαν να εξετάζονται ταυτόχρονα δέκα άτομα. Από τις 30 Οκτωβρίου θα μπορούν να εξετάζονται ταυτόχρονα 36 άτομα. Ταυτόχρονα, προσθέσαμε γιατρούς, προσθέσαμε νοσηλευτές, προσθέσαμε τραυματιοφορείς, πήραμε ειδικά μηχανήματα για τα ΤΕΠ για να γίνονται πιο γρήγορα οι εξετάσεις, προσλάβαμε ειδικούς για τα διαγνωστικά για να γίνονται οι μικροβιολογικές εξετάσεις.
Ταυτόχρονα, εγκαινιάσαμε δίπλα από τα ΤΕΠ τη μεγαλύτερη και αρτιότερη πανεπιστημιακή μονάδα ημερήσιας νοσηλείας για τους ογκολογικούς ασθενείς. Μέχρι σήμερα, μπορούσαμε να διαχειριζόμαστε περίπου 40 περιστατικά την ημέρα και τώρα θα διαχειριζόμαστε 200. Εάν σε μια τέτοια μέρα, που έρχεται ο Πρωθυπουργός της χώρας για να εγκαινιάσει στο μεγαλύτερο νοσοκομείο της χώρας δύο από τα μεγαλύτερα τεχνικά έργα που έχουν γίνει ποτέ στο ΕΣΥ, πάνε και φωνάζουν, τι να πω;»
Αναφερόμενος, δε, στο «1566», σημείωσε ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη μεταρρύθμιση, μαζί με το ΜyΗealth Αpp. Πρόκειται για ένα τηλεφωνικό κέντρο που σχεδιάστηκε για να εξυπηρετεί 11.000 τηλεφωνήματα την ημέρα, ενώ μόνο την πρώτη μέρα του νέου συστήματος, την 1η Οκτωβρίου, δέχθηκε 162.420 κλήσεις. Όπως υπογράμμισε ο κ. Γεωργιάδης, σήμερα τα τηλεφωνήματα είναι περίπου 30.000 – 40.000 την ημέρα, ενώ από την 1η Οκτωβρίου μέχρι σήμερα, έχουν κλειστεί 500.000 ραντεβού.
Health Update Health Update