Αρχική / Τελευταίες Εξελίξεις / ΕΣΥ / Συνάντηση Κικίλια με τον Πρόεδρο και τον Γ.Γ. του ΠΙΣ

Συνάντηση Κικίλια με τον Πρόεδρο και τον Γ.Γ. του ΠΙΣ

Μία ημέρα μετά την παρουσίαση των προτάσεων του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου για το Εθνικό Σύστημα Υγείας, ο Πρόεδρος του ΠΙΣ Αθανάσιος Εξαδάκτυλος και ο Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου Γεώργιος Ελευθερίου συναντήθηκαν με τον υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια.

Στη συνάντηση, ο κ. Εξαδάκτυλος παρουσίασε στον κ. Κικίλια τις προτάσεις του ΠΙΣ και ο υπουργός δεσμεύτηκε ότι θα τις μελετήσει και θα τοποθετηθεί επ’ αυτών στο προσεχές χρονικό διάστημα.

Ο κ. Κικίλιας ενημέρωσε επίσης τον Πρόεδρο του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου ότι βρίσκονται σε τελικό στάδιο υλοποίησης, οι συμβάσεις με τον ΕΟΠΥΥ 800 νέων γιατρών όλων των ειδικοτήτων σε όλη τη χώρα.

Check Also

Μάριος Θεμιστοκλέους: «Μέσα στους επόμενους μήνες ενισχύεται το ΕΚΑΒ με επιπλέον 250 νέα ασθενοφόρα»

Ο Υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «ΣΚΑΪ» αναφέρθηκε στην ανάπτυξη δικτύου ανακουφιστικής …