Αρχική / Πρόσωπα / Άρθρα / Απόψεις / Η Ευαισθητοποίηση της Κοινωνίας: Στρατηγική Προτεραιότητα για τη Novo Nordisk Hellas
Μαίρη Καραγεώργου

Η Ευαισθητοποίηση της Κοινωνίας: Στρατηγική Προτεραιότητα για τη Novo Nordisk Hellas

Οι πρωτοποριακές εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης αναδεικνύουν τη σημασία της πρόληψης, στοχεύοντας την ενίσχυση της δημόσιας γνώσης και την προώθηση της κοινωνικής υπευθυνότητας. 

της Μαίρης Καραγεώργου, Διευθύντριας Εταιρικών Υποθέσεων Novo Nordisk Hellas

Η ευαισθητοποίηση του κοινού αποτελεί θεμέλιο για την αποτελεσματική αντιμετώπιση χρόνιων νοσημάτων, καθώς συμβάλλει στην άρση προκαταλήψεων, την έγκαιρη διάγνωση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών. Οι εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης αναδεικνύουν τη σημασία της πρόληψης, προωθούν την κατανόηση σύνθετων ζητημάτων υγείας και ενισχύουν τη «φωνή» των ασθενών στην κοινωνία, διαμορφώνοντας ένα υποστηρικτικό περιβάλλον που ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ επιστημονικής κοινότητας, πολιτείας και ασθενών.

Μια καινοτόμα προσέγγιση στις δράσεις ευαισθητοποίησης

Η Novo Nordisk Hellas, ως παγκόσμιος ηγέτης στην αντιμετώπιση χρόνιων νοσημάτων, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, η παχυσαρκία και η αιμορροφιλία, αναγνωρίζει τη σημαντική ευθύνη της απέναντι στην κοινωνία. Γι’ αυτό, υλοποιεί καινοτόμες εκστρατείες ευαισθητοποίησης, με στόχο την ενίσχυση της δημόσιας γνώσης και την προώθηση της κοινωνικής υπευθυνότητας.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία έχει αναλάβει καινοτόμες πρωτοβουλίες, όπως η συνεργασία με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (Ε.Ο.Κ.) για την καμπάνια Πάμε να χάσουμε, η οποία εστιάζει στην πρόληψη της παιδικής και εφηβικής παχυσαρκίας. Με τη συμμετοχή κορυφαίων αθλητών, όπως ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο Νίκος Ζήσης και η Εβίνα Μάλτση, η καμπάνια έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την παιδική παχυσαρκία και να θέσει υγιή πρότυπα για τη νέα γενιά. Η εκστρατεία υλοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και επιστημονικών οργανισμών.

Επιπλέον, οι εκστρατείες Μη δίνεις τη μάχη μόνος σου… και Μην το χεις βάρος που υλοποιεί η Novo Nordisk Hellas, έχουν ως κεντρικό στόχο την πληρέστερη ενημέρωση του κοινού, υπογραμμίζοντας τις εξαιρετικά επιβλαβείς συννοσηρότητες της παχυσαρκίας, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις. Σύμφωνα με στοιχεία, 1 στους 3 ενήλικες στην Ελλάδα πάσχει από παχυσαρκία1-2, καθιστώντας την καθημερινή «μάχη» για πολλούς συμπολίτες μας.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας για ενημέρωση του κοινού και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη, η Novo Nordisk Hellas παρουσίασε το 2022 την καμπάνια Eίναι στο δικό σου Χέρι, εστιάζοντας στην πρόληψη και ευαισθητοποίηση του κοινού για τις καρδιαγγειακές επιπλοκές του σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2. Υποστηριζόμενη από κορυφαίους ιατρικούς και κοινωνικούς φορείς, η πρωτοβουλία της Novo Nordisk Hellas επισημαίνει την ανάγκη συνεργασίας μεταξύ διαφορετικών ειδικοτήτων για ολοκληρωμένη αντιμετώπιση των συνεπειών του διαβήτη.

Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον διαβήτη συμπληρώνεται από τη δράση Οι Κολλητοί του Διαβήτη, μία σειρά κινουμένων σχεδίων. Η δράση αυτή αποτελεί μία ξεχωριστή πρωτοβουλία, η οποία απευθύνεται στους μικρότερους ασθενείς με σακχαρώδη διαβήτη στη χώρα μας καλύπτοντας μία μεγάλη ανάγκη: την εκπαίδευση των παιδιών γύρω από τη νόσο και τη διαχείρισή της. Η σειρά εξηγεί καθημερινές προκλήσεις, μέσα από τον κόσμο της Μπέτυ, μίας νεαρής ασθενούς που πάσχει από διαβήτη τύπου 1, ενισχύοντας την κατανόηση και τη φροντίδα με τρόπο φιλικό και προσαρμοσμένο στην παιδική ηλικία.

Παράλληλα, η Novo Nordisk Hellas, εστιάζοντας στις ανάγκες διαφορετικών ομάδων ασθενών, επεκτείνει τις δράσεις της μέσα από στρατηγικές συνεργασίες, όπως αυτή με τον Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α.) και την εκστρατεία Unwrap Haemophilia, προάγοντας την ενημέρωση και τη στήριξη σε χρόνιες παθήσεις όπως η αιμορροφιλία.

Η Novo Nordisk Hellas αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή της στην ασθενοκεντρική προσέγγιση και στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος που προάγει τη συνεργασία και την καινοτομία. Μέσω πρωτοποριακών εκστρατειών ευαισθητοποίησης, η εταιρεία οδηγεί την αλλαγή, αναλαμβάνοντας ηγετικό ρόλο στον δημόσιο διάλογο.

Αναφορές

  1. Touloumi G, et al. High prevalence of cardiovascular risk factors in adults living in Greece: the EMENO National Health Examination Survey. BMC Public Health 2020; 20(1):1665.
  2. ΕΛΣΤΑΤ. Διαθέσιμο στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://www.statistics.gr/documents/20181/1515741/GreeceInFigures_2021Q1_GR.pdf/e891b0b8-82a3-30be-8f9e1de20a6db469 (Τελευταία πρόσβαση 22 Ιουνίου 2021)

Check Also

Κλιμάκια Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας στη Σαντορίνη για υποστήριξη των κατοίκων

Με πρωτοβουλία του Υφυπουργού Υγείας Δημήτρη Βαρτζόπουλου και με αφορμή την έντονη σεισμική δραστηριότητα που …