Αρχική / Τελευταίες Εξελίξεις / Ιδιωτικός Τομέας / #BetterLifeinBlue: Καμπάνια της La Roche-Posay για τo Ευαίσθητο Δέρμα

#BetterLifeinBlue: Καμπάνια της La Roche-Posay για τo Ευαίσθητο Δέρμα

Ιούνιος 2019. 3 πρωταγωνίστριες, 3 πραγματικές, καθημερινές ανάγκες του ευαίσθητου δέρματος στην καμπάνια της La Roche-Posay, με πρωταγωνίστριες τη Μυρτώ Κάζη, την Ισμήνη Νταφοπούλου και την Αναστασία Τσιλιμπίου.

Ο φακός εστιάζει στο δέρμα και στα μοναδικά στοιχεία που κάνουν κάθε γυναίκα μοναδική και όμορφη. Ρυτίδες, γραμμές έκφρασης, ακμή, σημάδια και ερεθισμοί είναι μερικές από τις ανάγκες του ευαίσθητου δέρματος που καθιστούν κάθε δέρμα διαφορετικό.

Η Μυρτώ και ο Οδυσσέας με την ατομική δερματίτιδα.

Η Ισμήνη με τις πρώτες γραμμές έκφρασης.

Η Αναστασία με την ακμή που επιμένει.

Το κάθε δέρμα είναι διαφορετικό, το ίδιο και οι ανάγκες του.

Όπως έδειξε μελέτη που των Δερματολογικών Εργαστήριων La Roche-Posay, πάνω από το 50% των σημερινών γυναικών δηλώνουν ότι έχουν ευαίσθητο δέρμα. Η ευαισθησία αυτή προκαλείται λόγω της εντονότερης απόκρισης των επιδερμιδικών νευρικών απολήξεων και της πτώσης του ορίου αντίδρασης, και εκφράζεται με κλινικές ενδείξεις: ερυθρότητα, εξάψεις, ερεθισμό κ.λπ.

Ωστόσο, η ευαισθησία του δέρματος μπορεί να έχει και λιγότερο “κρυμμένες” επιπτώσεις, όπως στην ποιότητα ύπνου, στην αυτοπεποίθηση και στην ψυχολογία των γυναικών.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας

Check Also

“for my Skin”: Amgen Hellas και La Roche-Posay συμπράττουν για την ανακούφιση ογκολογικών ασθενών

Η Amgen Hellas διοργάνωσε την Πέμπτη, 11 Ιουλίου, εκδήλωση με θέμα την παρουσίαση του Προγράμματος …