Αρχική / Τελευταίες Εξελίξεις / Ιδιωτικός Τομέας / Διπλή διάκριση για την AbbVie στα Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ

Διπλή διάκριση για την AbbVie στα Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ

Διπλή Διάκριση απέσπασε η βιο-φαρμακευτική εταιρεία AbbVie στα «Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ. 2016-2017», τον θεσμό της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management που επιβραβεύει τις βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικές επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στη φαρμακευτική αγορά, κατά τη διάρκεια της τελευταίας διετίας.

Η AbbVie κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Καλύτερη Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας», με την ψηφιακή εκστρατεία Δ.Ι.gital (ΔΙ+digital). Οι στόχοι της εκστρατείας αφορούσαν στην ενημέρωση του κοινού σχετικά με τη Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα, στον ρόλο του δερματολόγου στη διάγνωση και θεραπεία της νόσου, αλλά και στην έγκαιρη παραπομπή του ασθενούς στον δερματολόγο. Το τελευταίο επιτεύχθηκε μέσω της διαδικτυακής καμπάνιας ενημέρωσης κοινού #TiSouDineiXara, της ιστοσελίδας ενημέρωσης HSonline.gr (hsonline.gr), αλλά και της καμπάνιας Reshape HS referral, η οποία απευθύνθηκε σε επιλεγμένους Γενικούς Ιατρούς, Παθολόγους και Χειρουργούς.

Παράλληλα, με την εκστρατεία ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα Πιάσε το Μολύβι (piasetomolyvi.gr), η AbbVie κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία «Καλύτερο Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών και Ευαισθητοποίησης Κοινού». Στόχος της εκστρατείας ήταν να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό για την ασθένεια και να κινητοποιήσει όσους εμφανίζουν πρώιμα συμπτώματα, προκειμένου να επισκεφθούν τον κατάλληλο γιατρό που, σε αυτή την περίπτωση, είναι ο ρευματολόγος.

«Η καινοτομία αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο των δραστηριοτήτων της AbbVie, και η ενημέρωση, πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών, επιτακτική ανάγκη. Η διάκριση αυτή αποτελεί για εμάς μεγάλη τιμή και ψήφο εμπιστοσύνης από την κοινότητα του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, γι’ αυτό δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε με αποτελεσματικές στρατηγικές να συμβάλλουμε στη βελτίωση της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού και της επιστημονικής κοινότητας, πάντα με απώτερο στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών», δήλωσε η κα Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie.

Check Also

Επιχειρηματικά άριστος και βραβευμένος ο Όμιλος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη

Τρεις σημαντικές διακρίσεις στον τομέα της επιχειρηματικής αριστείας έλαβε ο Όμιλος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη (ΟΦΕΤ) …